|
|
 
PATRON MERYTORYCZNY
SPONSOR
PARTNERZY
PATRONAT MEDIALNY
ORGANIZATOR

Prelegenci

Mariusz Orzechowski

Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce Członek Założyciel POPAI Poland oraz Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association. Współtworzył i od 17 lat z sukcesem kieruje polskim przedstawicielstwem japońskiej korporacji. Absolwent Informatyki na Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Od ponad 25 lat zawodowo związany z branżą IT. Oprócz zarządzania przedstawicielstwem, zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych, zaawansowanych produktów i rozwiązań, szczególnie zainteresowany nowymi sektorami rynkowymi. Od kilku lat pasjonat systemów informacji i reklamy cyfrowej - Digital Signage. Współzałożyciel stowarzyszeń branżowych: POPAI Poland oraz Polish Digital Signage Association. W tym ostatnim, od lutego 2012 pełni funkcję prezesa.

Wojciech Grendziński

Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Odpuszczając Mars Polska 16 lat później był Członkiem Zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku National Field Sales Managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko Dyrektora ds. Handlowych i Członka Zarządu Spółki. Obecnie jako Wiceprezes IMS S.A jest odpowiedzialny za sprzedaż usług z zakresu Marketingu Sensorycznego (Audio marketing, Aromamarketing, Digital Signage) oraz sprzedaż reklam audio i video w sieciach handlowych oraz galeriach. Wiceprezes zarządu Polish Digital Signage Association.


Paweł Noga

Paweł Noga jest członkiem zarządu i współzałożycielem DDS Poland, a także wiceprezesem zarządu Polish Digital Signage Association.

Po 9 latach doświadczeń w consultingu IT i pracy dla wielu międzynarodowych firm m.in. Carlsberg, Heineken, LOT, Polsat, Esselte, Ferrero, w 2005 roku Paweł rozpoczął nowe doświadczenie z digital signage, aby w ciągu 5 lat stworzyć czołowego dostawcę kompleksowych rozwiązań digital signage i cyfrowej komunikacji w Polsce.


Maciej Dziadowiec

Ukończył Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Po kilku latach pracy na uczelni przeszedł do sektora prywatnego. W CDN Compact Disc Novelty S.A w Krakowie pełnił funkcje pełnomocnika zarządu ds. sieci dystrybucji a następnie vice dyrektora centrum sprzedaży i marketingu CDN SA (obecnie COMARCH SA). W firmie MATRIX.PL SA (obecnie Sage) kierował ogólnopolską siecią dystrybucji. W firmie Soneta, producencie oprogramowania do zarządzania przedsiębiorstwem enova, pełnił funkcję dyrektora. Od kilku lat związany z branżą IT/AV jako projektant i konsultant projektów DS. Zajmuje się popularyzowaniem zaawansowanych rozwiązań i systemów do zarządzania informacją i reklamą cyfrową - Digital Signage. Współzałożyciel i sekretarz generalny Polish Digital Signage Association, w którym do lutego 2012 roku pełnił również funkcję członka zarządu.


Tomasz Beuch

Absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydziałów Elektroniki i Informatyki. Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu MAGIT sp. z o.o., od 22 lat kieruje działem sprzedaży produktów IT – infokioski, systemy digital signage, monitory dotykowe. Od dwunastu lat zajmuje się wprowadzaniem i sprzedażą nowych rozwiązań związanych z monitorami dotykowymi i ich wykorzystaniem takich dziedzinach jak infokioski, systemy sprzedaży, prezentacji, automatyki, w myśl misji firmy MAGIT: „Jesteśmy liderem nowoczesnych mediów. Tworzymy innowacyjną firmę”. Aktualnie zajmuje się wdrażaniem interaktywnych systemów digital signage z wykorzystaniem wielkoformatowych monitorów dotykowych. Zainteresowania: podróże, windsurfing, koszykówka, tenis. Motto: doświadczenie, wiarygodność i harmonia w działaniu.


Rafał Tyborowski

CZŁONEK ZARZĄDU PDSA
r.tyborowski@pdsa.org.pl

Project Manager w TVN Media Sp z o.o.
Członek Zarządu Polish Digital Signage Association

Rafał Tyborowski jest odpowiedzialny za rozwój projektu Digital Signage w TVN Media. Od kilku lat jest związany z rynkiem OOH TV. W Benefit Systems S.A. był odpowiedzialny za nowy projekt związany z tym kanałem przekazu, a następnie pełnił funkcję Prezesa Zarządu Benefit Multimedia S.A., spółki będącej twórcą Benefit TV – sieci ekranów multimedialnych zlokalizowanych w wiodących obiektach sportowych w Polsce.

Rafał Tyborowski jest absolwentem Wydziału Handlu Wewnętrznego oraz Podyplomowego Studium Menedżerskiego Szkoły Głównej Handlowej. Doświadczenie zawodowe zdobywał w uznanych firmach mediowych w Polsce i za granicą. Przez pięć lat pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora  w AD VENTURE TEAM, będąc odpowiedzialnym za zarządzanie firmą, kierowanie działem marketingu i sprzedaży oraz utrzymywanie kontaktów z partnerami mediowymi. Wcześniej Rafał Tyborowski był związany przez wiele lat z IP Polska, spółką należącą do Grupy RTL.

Katarzyna Kłopocińska

Wiedzę z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem i strategią biznesową nabywała podczas studiów na Politechnice Warszawskiej i University of Cambridge. Bogate doświadczenie w zarządzaniu zdobywała w międzynarodowym środowisku w Polsce, Danii i Wielkiej Brytanii.

Realizowała projekty w dużych korporacjach jak Deloitte Business Consulting, Cadbury-Wedel, Danish Crown i GlaxoSmithKline. Najnowocześniejsze technologie i innowacyjne rozwiązania wprowadzała również w mniejszych przedsiębiorstwach.

Ucząc się od najlepszych zdobyła szeroką wiedzę, która w połączeniu z rozwiniętymi zdolnościami menadżerskimi zaowocowała ugruntowaniem na polskim rynku reklamy i mediów prowadzonych przez nią firm. Rozwijając 3 Space S.A., a następnie Benefit Mutimedia S.A. - stworzyła lidera kompleksowych rozwiązań digital signage dla branży fitness.

dr Łukasz Mikołajczak

Redaktor naczelny i współtwórca miesięcznika Visual Communiaction. Wykładowca akademicki (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu; Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu; Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Przewodniczący Jury Car Wrap Polish Championship oraz Juror Konkursów: Festiwal Plakatów, Obsesja Papieru i MACtac Awards). Założyciel KOMUCom - Instytut Kreatywności.

dr Maria Anna Potocka

Kurator, krytyk sztuki.W latach 1972–2010 prowadziła galerie sztuki współczesnej (Galeria PI, Galeria Pawilon, Galeria Foto-Video, Galeria Potocka). Od 1984 roku tworzy kolekcję światowej sztuki współczesnej. Członek Internationale Künstler Gremium, AICA (1996–2003 prezes Sekcji Polskiej), ICOM. Kurator wielu wystaw w Polsce i za granicą. Autor książek: Malarstwo (1995), Rzeźba (2002), Estetyka kontra sztuka (2006, praca doktorska), To tylko sztuka (2008), Fotografia (2010), Wypadek polityczny (2010) oraz wielu tekstów teoretycznych i filozoficznych. W latach 2002–2010 Dyrektor Galerii Bunkier Sztuki. Od 2010 dyrektor MOCAK-u Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie.


Dirk Hülsermann

Dirk Hülsermann zarządza działem DOOH Solutions (Digital-out-of-Home) w NEC.

Ekspert w przemyśle reklamowym i medialnym oraz specjalista w zakresie reklamy typu: digital-out-of-home. Założyciel i prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe (OVAB Europa).

Dirk rozpoczął swoją karierę w Klinger Group , następnie zaś w 1997 roku przeszedł do Kyocera, gdzie w 2001 roku objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej. W 2005 roku objął stanowisko Business Development Manager EMEA w Mitsui Europe w wydziale inwestycji gdzie był odpowiedzialny za inwestycje strategiczne w dziale New Media i Digital-Out-Of-Home. W ciągu 3 lat Dirk pracował jako Business Development International Director dla Neo Advertising.

Dirk Hülsermann jest również dyrektorem zarządczym organizacji Family Trust, która wspiera projekty charytatywne dla poszkodowanych dzieci.


Lech Kaczoń

Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. Współtwórca Grupy Outdoor w Polsce, związanej z kapitałem austriackim. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której obecnie jest prezesem, członek rzeczywisty Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Autor Kodeksu Postępowania w Reklamie Zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor opracowań na temat zagadnień rynku reklamy zewnętrznej i infrastruktury reklamowej w Polsce i Europie.

Wojciech Kosek

Technical Manager polskiego Przedstawicielstwa NEC Display Solutions. Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalista w dziedzinie technologii wyświetlania obrazu, color management oraz Digital Signage. Wcześniej kierownik studia graficznego w jednym z krakowskich wydawnictw oraz czynny dziennikarz IT.





Adam Goły

Ekspert w zakresie realizacji dedykowanych rozwiązań wykorzystujących technologie interakcji, odpowiedzialny za koncept, projekt techniczny, jakość wykonania oraz bezpośredni nadzór nad produkcją. Od 2009 Dyrektor Techniczny w firmie Aduma, od 2012 pełniący równolegle funkcję Szefa Sprzedaży na Polskę. Doświadczenie z zakresu planowania i realizacji projektów interaktywnych zyskał w trakcie kilkuset zakończonych sukcesem realizacji w ramach dedykowanych eventów, stałych instalacji, wystaw muzealnych czy interaktywnych kampanii reklamowych,

Główny pomysłodawca produktów oraz rozwiązań dedykowanych w zespole Adumy: zrealizował miedzy innymi projekt ściany kinetycznej w Galerii Sky Tower, wolnostojący kinetyczny Wideo Wall na lotnisku Chopina, ponad 3-metrowy Ring LED w galerii Auchan w Łomiankach, oraz interaktywną outdoorową wiatę reklamową dla AMS.

Marcin Pietuch

Projektant i scenograf, absolwent Wydziału Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki ASP w Krakowie. Od 1994 roku jest właścicielem firmy Fabryka Dekoracji, zajmującej się projektowaniem i realizacją ekspozycji muzealnych, produkcją scenografii telewizyjnych, teatralnych i koncertowych, stoisk firmowych i reklamowych oraz eventów. Największe realizacje muzealne: „Szlakiem europejskiej tożsamości Krakowa – szlak turystyczny po podziemiach Rynku Głównego w Krakowie”, wystawa „Przyroda” w Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni.

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Domy mediowe
  • Reprezentanci jednostek finansowanych z budżetu państwa
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009 - 2013