Prelegenci
Mariusz Orzechowski
Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce
Członek Założyciel POPAI Poland oraz Prezes Zarządu Polish Digital Signage
Association. Współtworzył i od 17 lat z sukcesem kieruje polskim
przedstawicielstwem japońskiej korporacji. Absolwent Informatyki na
Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Od ponad 25 lat zawodowo
związany z branżą IT. Oprócz zarządzania przedstawicielstwem, zajmuje się
wprowadzaniem na rynek nowych, zaawansowanych produktów i rozwiązań,
szczególnie zainteresowany nowymi sektorami rynkowymi. Od kilku lat
pasjonat systemów informacji i reklamy cyfrowej - Digital Signage.
Współzałożyciel stowarzyszeń branżowych: POPAI Poland oraz Polish Digital
Signage Association. W tym ostatnim, od lutego 2012 pełni funkcję prezesa.
Wojciech Grendziński
Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w
środowisku handlowym na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w
Masterfoods Polska w roku 1992. Odpuszczając Mars Polska 16 lat później
był Członkiem Zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku National Field
Sales Managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko
Dyrektora ds. Handlowych i Członka Zarządu Spółki. Obecnie jako
Wiceprezes IMS S.A jest odpowiedzialny za sprzedaż usług z zakresu
Marketingu Sensorycznego (Audio marketing, Aromamarketing, Digital
Signage) oraz sprzedaż reklam audio i video w sieciach handlowych oraz
galeriach. Wiceprezes zarządu Polish Digital Signage Association.
Paweł Noga
Paweł Noga jest członkiem zarządu i współzałożycielem DDS Poland, a
także wiceprezesem zarządu Polish Digital Signage Association.
Po 9 latach doświadczeń w consultingu IT i pracy dla wielu
międzynarodowych firm m.in. Carlsberg, Heineken, LOT, Polsat, Esselte,
Ferrero, w 2005 roku Paweł rozpoczął nowe doświadczenie z digital
signage, aby w ciągu 5 lat stworzyć czołowego dostawcę kompleksowych
rozwiązań digital signage i cyfrowej komunikacji w Polsce.
Maciej Dziadowiec
Ukończył Wydział Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska Akademii
Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Po kilku latach pracy na uczelni
przeszedł do sektora prywatnego. W CDN Compact Disc Novelty S.A w
Krakowie pełnił funkcje pełnomocnika zarządu ds. sieci dystrybucji a
następnie vice dyrektora centrum sprzedaży i marketingu CDN SA (obecnie
COMARCH SA). W firmie MATRIX.PL SA (obecnie Sage) kierował ogólnopolską
siecią dystrybucji. W firmie Soneta, producencie oprogramowania do
zarządzania przedsiębiorstwem enova, pełnił funkcję dyrektora. Od kilku
lat związany z branżą IT/AV jako projektant i konsultant projektów DS.
Zajmuje się popularyzowaniem zaawansowanych rozwiązań i systemów do
zarządzania informacją i reklamą cyfrową - Digital Signage.
Współzałożyciel i sekretarz generalny Polish Digital Signage
Association, w którym do lutego 2012 roku pełnił również funkcję członka
zarządu.
Tomasz Beuch
Absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydziałów Elektroniki i Informatyki.
Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu MAGIT sp. z o.o., od 22 lat kieruje
działem sprzedaży produktów IT – infokioski, systemy digital signage,
monitory dotykowe. Od dwunastu lat zajmuje się wprowadzaniem i sprzedażą
nowych rozwiązań związanych z monitorami dotykowymi i ich wykorzystaniem
takich dziedzinach jak infokioski, systemy sprzedaży, prezentacji,
automatyki, w myśl misji firmy MAGIT: „Jesteśmy liderem nowoczesnych
mediów. Tworzymy innowacyjną firmę”. Aktualnie zajmuje się wdrażaniem
interaktywnych systemów digital signage z wykorzystaniem
wielkoformatowych monitorów dotykowych. Zainteresowania: podróże,
windsurfing, koszykówka, tenis. Motto: doświadczenie, wiarygodność i
harmonia w działaniu.
Rafał Tyborowski
CZŁONEK ZARZĄDU PDSA
r.tyborowski@pdsa.org.pl
Project Manager w TVN Media Sp z o.o.
Członek Zarządu Polish Digital
Signage Association
Rafał Tyborowski jest odpowiedzialny za rozwój projektu Digital Signage
w TVN Media. Od kilku lat jest związany z rynkiem OOH TV. W Benefit
Systems S.A. był odpowiedzialny za nowy projekt związany z tym kanałem
przekazu, a następnie pełnił funkcję Prezesa Zarządu Benefit Multimedia
S.A., spółki będącej twórcą Benefit TV – sieci ekranów multimedialnych
zlokalizowanych w wiodących obiektach sportowych w Polsce.
Rafał Tyborowski jest absolwentem Wydziału Handlu Wewnętrznego oraz
Podyplomowego Studium Menedżerskiego Szkoły Głównej Handlowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w uznanych firmach mediowych w Polsce i
za granicą. Przez pięć lat pełnił funkcję Zastępcy Dyrektora w AD
VENTURE TEAM, będąc odpowiedzialnym za zarządzanie firmą, kierowanie
działem marketingu i sprzedaży oraz utrzymywanie kontaktów z partnerami
mediowymi. Wcześniej Rafał Tyborowski był związany przez wiele lat z IP
Polska, spółką należącą do Grupy RTL.
Katarzyna Kłopocińska
Wiedzę z dziedziny zarządzania przedsiębiorstwem i strategią biznesową
nabywała podczas studiów na Politechnice Warszawskiej i University of
Cambridge. Bogate doświadczenie w zarządzaniu zdobywała w
międzynarodowym środowisku w Polsce, Danii i Wielkiej Brytanii.
Realizowała projekty w dużych korporacjach jak Deloitte Business
Consulting, Cadbury-Wedel, Danish Crown i GlaxoSmithKline.
Najnowocześniejsze technologie i innowacyjne rozwiązania wprowadzała
również w mniejszych przedsiębiorstwach.
Ucząc się od najlepszych zdobyła szeroką wiedzę, która w połączeniu z
rozwiniętymi zdolnościami menadżerskimi zaowocowała ugruntowaniem na
polskim rynku reklamy i mediów prowadzonych przez nią firm. Rozwijając 3
Space S.A., a następnie Benefit Mutimedia S.A. - stworzyła lidera
kompleksowych rozwiązań digital signage dla branży fitness.
dr Łukasz Mikołajczak
Redaktor naczelny i współtwórca miesięcznika Visual Communiaction.
Wykładowca akademicki (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu;
Wyższa Szkoła Umiejętności Społecznych w Poznaniu; Uniwersytet
Ekonomiczny w Poznaniu). Przewodniczący Jury Car Wrap Polish
Championship oraz Juror Konkursów: Festiwal Plakatów, Obsesja Papieru i
MACtac Awards). Założyciel KOMUCom - Instytut Kreatywności.
dr Maria Anna Potocka
Kurator, krytyk sztuki.W latach 1972–2010 prowadziła galerie sztuki
współczesnej (Galeria PI, Galeria Pawilon, Galeria Foto-Video, Galeria
Potocka). Od 1984 roku tworzy kolekcję światowej sztuki współczesnej.
Członek Internationale Künstler Gremium, AICA (1996–2003 prezes Sekcji
Polskiej), ICOM. Kurator wielu wystaw w Polsce i za granicą. Autor
książek: Malarstwo (1995), Rzeźba (2002), Estetyka kontra sztuka (2006,
praca doktorska), To tylko sztuka (2008), Fotografia (2010), Wypadek
polityczny (2010) oraz wielu tekstów teoretycznych i filozoficznych. W
latach 2002–2010 Dyrektor Galerii Bunkier Sztuki. Od 2010 dyrektor
MOCAK-u Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie.
Dirk Hülsermann
Dirk Hülsermann zarządza działem DOOH Solutions (Digital-out-of-Home) w
NEC.
Ekspert w przemyśle reklamowym i medialnym oraz specjalista w zakresie
reklamy typu: digital-out-of-home. Założyciel i prezes Out-of-Home Video
Advertising Bureau Europe (OVAB Europa).
Dirk rozpoczął swoją karierę w Klinger Group , następnie zaś w 1997 roku
przeszedł do Kyocera, gdzie w 2001 roku objął stanowisko dyrektora ds.
marketingu i komunikacji korporacyjnej. W 2005 roku objął stanowisko
Business Development Manager EMEA w Mitsui Europe w wydziale inwestycji
gdzie był odpowiedzialny za inwestycje strategiczne w dziale New Media i
Digital-Out-Of-Home. W ciągu 3 lat Dirk pracował jako Business
Development International Director dla Neo Advertising.
Dirk Hülsermann jest również dyrektorem zarządczym organizacji Family
Trust, która wspiera projekty charytatywne dla poszkodowanych dzieci.
Lech Kaczoń
Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy
zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i
podróżnik. Współtwórca Grupy Outdoor w Polsce, związanej z kapitałem
austriackim. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego
Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby
Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której obecnie jest prezesem,
członek rzeczywisty Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Autor Kodeksu
Postępowania w Reklamie Zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu
niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez
branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor
opracowań na temat zagadnień rynku reklamy zewnętrznej i infrastruktury
reklamowej w Polsce i Europie.
Wojciech Kosek
Technical Manager polskiego Przedstawicielstwa NEC Display Solutions.
Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu
Ekonomicznego w Krakowie, specjalista w dziedzinie technologii
wyświetlania obrazu, color management oraz Digital Signage. Wcześniej
kierownik studia graficznego w jednym z krakowskich wydawnictw oraz
czynny dziennikarz IT.
Adam Goły
Ekspert w zakresie realizacji dedykowanych rozwiązań wykorzystujących
technologie interakcji, odpowiedzialny za koncept, projekt techniczny,
jakość wykonania oraz bezpośredni nadzór nad produkcją. Od 2009
Dyrektor Techniczny w firmie Aduma, od 2012 pełniący równolegle funkcję
Szefa Sprzedaży na Polskę. Doświadczenie z zakresu planowania i
realizacji projektów interaktywnych zyskał w trakcie kilkuset
zakończonych sukcesem realizacji w ramach dedykowanych eventów, stałych
instalacji, wystaw muzealnych czy interaktywnych kampanii reklamowych,
Główny pomysłodawca produktów oraz rozwiązań dedykowanych w zespole
Adumy: zrealizował miedzy innymi projekt ściany kinetycznej w Galerii
Sky Tower, wolnostojący kinetyczny Wideo Wall na lotnisku Chopina,
ponad 3-metrowy Ring LED w galerii Auchan w Łomiankach, oraz
interaktywną outdoorową wiatę reklamową dla AMS.
Marcin Pietuch
Projektant i scenograf, absolwent Wydziału Konserwacji i Restauracji
Dzieł Sztuki ASP w Krakowie. Od 1994 roku jest właścicielem firmy
Fabryka Dekoracji, zajmującej się projektowaniem i realizacją ekspozycji
muzealnych, produkcją scenografii telewizyjnych, teatralnych i
koncertowych, stoisk firmowych i reklamowych oraz eventów. Największe
realizacje muzealne: „Szlakiem europejskiej tożsamości Krakowa – szlak
turystyczny po podziemiach Rynku Głównego w Krakowie”, wystawa
„Przyroda” w Centrum Nauki EXPERYMENT w Gdyni.