Partnerzy
Patron Merytoryczny
Polish Digital Signage Association to platforma porozumienia
głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez
międzynarodowe instytucje, związane z rynkiem dynamicznej komunikacji
marketingowej. PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze
cyfrowego przekazu reklamowego, którym zależy na rozwoju branży w
Polsce, wymianie doświadczeń i opracowaniu spójnych standardów.
To odpowiedź rynku na rosnące zainteresowanie tą drogą komunikacji
marketingowej. Wszechobecna digitalizacja również rynku reklamy musiała
zaowocować powołaniem instytucji, która zajmie się monitorowaniem branży
oraz skupi się na wypracowaniu spójnych standardów rynku.
PDSA realizuje swoje cele ze środków własnych, głównie składek
członkowskich oraz budżetów celowych. W ramach swojej działalności PDSA
współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i
nowych technologii.
Główne cele statutowe realizowane przez stowarzyszenie to: edukowanie
rynku reklamowego, integracja branży, standaryzacja oraz organizacja
szkoleń i warsztatów.
www.pdsa.org.pl
Patron Merytoryczny
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej została założona w 1998 roku przez
ponad 100 firm prowadzących działalność w branży reklamy zewnętrznej.
Wśród członków-założycieli IGRZ znalazły się firmy, będące właścicielami
nośników reklamy zewnętrznej, jak i firmy brokerskie oraz firmy
podwykonawcze, świadczące różnego rodzaju usługi dla właścicieli
nośników.
Przez cały okres swojego istnienia, IGRZ koncentrowała się na
działaniach statutowych - w interesie swoich członków. Dążyła do zmiany
niekorzystnych przepisów prawnych, poprawiała wizerunek branży reklamy
zewnętrznej, publikowała cykliczne raporty o rynku reklamy zewnętrznej,
przygotowywała działania marketingowe promujące reklamę zewnętrzną na
tle innych mediów reklamowych i organizowała społeczne kampanie, jak np.
promocja Pielgrzymki Papieża Jana Pawła II do Polski czy też budowy
metra i obwodnicy dla Warszawy. Podjęte zostały również działania
zmierzające do rozszerzenia formuły Izby o obszary bardzo pokrewne
branży reklamy zewnętrznej. Członkowie IGRZ każdorazowo na Walnym
Zgromadzeniu pozytywnie oceniali działalność Izby i udzielali
absolutorium jej statutowym władzom.
Sponsor
NEC Display Solutions jest jednym z czołowych światowych
dostawców technologii wyświetlania obrazu w zakresie monitorów LCD oraz
projektorów.
Firma posiada szeroką ofertę monitorów, od
podstawowych do profesjonalnych i specjalistycznych takich jak:
wielkoformatowe monitory do zastosowań reklamy cyfrowej i budowania
ścian wideo (reklama i informacja w miejscu sprzedaży), monitory
graficzne oraz monitory medyczne.
Oferta projektorów obejmuje
produkty od lekkich przenośnych, poprzez projektory 3D, projektory do
kina domowego, modele do projekcji z krótkiego dystansu, do pracy z
tablicami interaktywnymi, urządzenia do pracy ciągłej, obsługi eventów,
aż w końcu cyfrowe projektory kinowe.
W dziedzinie Digital
Signage NEC Display Solutions od lat jest w czołówce rynkowej
dostarczając nie tylko wysokiej klasy nośniki, ale szeroki wachlarz
akcesoriów oraz nowatorskie rozwiązania dla inteligentnego DS np.
software biometryczny, oprogramowanie pozwalające zsynchronizować pracę
różnego rodzaju sensorów z odpowiednio dostosowaną treścią wyświetlaną
na nośnikach DS.
Tak szeroka oferta pozwala stworzyć na bazie produktów NEC
najnowocześniejsze, inteligentne systemy DS.
Spółka NEC Display
Solutions, której właścicielem 100% udziałów jest NEC Corporation, ma
centralę w Tokio w Japonii, natomiast europejska siedziba mieści się w
Monachium w Niemczech. W Polsce firma reprezentowana jest przez
Przedstawicielstwo NEC Display Solutions Europe GmbH.
www.nec-display-solutions.pl
Sponsor
TVN S.A. jest wiodącym nadawcą telewizyjnym w Polsce.
Obecnie nadaje jedenaście kanałów telewizyjnych: TVN,
TVN 7 i TTV, TVN24, TVN Meteo, TVN Style, TVN Turbo, iTVN, TVN CNBC,
Telezakupy Mango i NTL Radomsko.
W ramach Grupy TVN działa TVN Player – internetowa platforma
wideo na żądanie, będąca odpowiedzią na zmieniający się sposób
konsumpcji treści telewizyjnej i oferująca dostęp do największej
biblioteki seriali, show i programów TVN. Do grupy należy także Agencja
TVN - najbardziej wszechstronna agencja mediowa w Europie Środkowej
i Wschodniej oraz największe biuro sprzedaży reklam w Polsce – TVN
Media.
Grupę TVN łączy strategiczne partnerstwo z Grupą Canal+, operatorem nC+
- wiodącej platformy cyfrowej w Polsce. Jest także partnerem Ringier
Axel Springer Media AG, będącego operatorem Onetu –
lidera wśród portali internetowych.
TVN S. A. zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w
2004 roku.
Sponsor
Aduma S.A. jest innowacyjną firmą technologiczną specjalizującą
się w systemach Human-Computer Interaction. Spółka jest ekspertem w
przygotowaniu systemów reagujących na ruch, kinetycznych, dotykowych,
mobilnych i rozszerzonej rzeczywistości (Augmented Reality). Autorskie
rozwiązania firmy, projektowane w oparciu o naturalny interfejs
użytkownika (NUI), znajdują zastosowanie we wszystkich obszarach, gdzie
ma znaczenie sprawna, funkcjonalna i angażująca komunikacja człowieka z
komputerem – w marketingu, edukacji, informacji i wielu innych. Do grona
klientów Aduma S.A. należą najbardziej wymagające globalne marki – od
technologicznych i telekomunikacyjnych po branżę retail oraz sektor
publiczny. Za swoje realizacje Aduma S.A. otrzymała szereg wyróżnień. W
2012 były to m.in. nagrody: dla najbardziej innowacyjnej spółki w
polskich parkach technologicznych oraz PDSA Award dla produktu Digital
Signange – za największy na świecie kinetyczny MegaWall we wrocławskim
Sky Tower. Od lutego 2012 r. Spółka jest notowana na rynku New Connect
GPW w Warszawie.
Sponsor
Benefit Multimedia S.A. należy do grupy kapitałowej Benefit
Systems – twórcy autorskiego programu MultiSport. Benefit Multimedia
specjalizuje się w obszarze Digital Signage – zarówno komunikacji
marketingowej, technologii DS, jak i produkcji multimedialnej. Spółka
jest twórcą Benefit TV – ogólnopolskiego programu i sieci nośników
Digital Signage w wiodących klubach sportowych. Benefit TV to program
stawiający na sport, aktywność i zdrowie, oglądany przez atrakcyjną dla
reklamodawców, precyzyjnie określoną grupę docelową. Ramówkę TV na
bieżąco tworzy doświadczony zespół redakcyjny. Spółka udostępnia czas
reklamowy Benefit TV oraz realizuje sieci DS ściśle dopasowane do
potrzeb klientów. Oferuje również kompleksową produkcję multimedialną i
telewizyjną.
Oprócz satysfakcji klientów, do priorytetów Benefit Multimedia należy
wspieranie zdrowego stylu życia oraz działalności proekologicznej i
prospołecznej.
Sponsor
DDS Poland jest pionierem młodego rynku digital signage w Polsce.
Jesteśmy jedyną w Polsce firmą, którą można nazwać “Digital Signage
Company”, ponieważ przedmiotem naszej działalności są wyłącznie
rozwiązania związane z rynkiem digital signage. Nie jesteśmy firmą
instalacyjną ani dystrybutorem sprzętu, który dla potrzeb sprzedaży
swoich podstawowych produktów i usług stworzył jednoosobowy dział
digital signage. To co nas wyróżnia to nasza specjalizacja nakierowana
na rozwijanie rozwiązań digital signage na wszystkich jej płaszczyznach.
Sponsor
Firma EDBAK Sp. z o.o. postała w 1992 r. Jest znanym producentem
innowacyjnych systemów mocowania do telewizorów, monitorów oraz
projektorów. Przez ostatnie lata swojej działalności, Firma poczyniła
milowe kroki w kierunku sprostania oczekiwaniom współczesnych odbiorców.
Dynamiczny rozwój potwierdzają inwestycje w nowoczesny park maszynowy
oraz wykwalifikowaną kadrę specjalistów, co pozwoliło nam osiągnąć
wysoką jakość oraz innowacyjność. Udoskonalenie organizacji produkcji i
zarządzania jest potwierdzone Systemem Zarządzania Jakością zgodną z
normą ISO 9001:2008 oraz Certyfikatem Bezpieczeństwa Produktu TUV GS.
Sponsor
Gefen jako lider rozwiązań dla cyfrowych sygnałów High Definition
od 1998 roku dostarcza zaawansowane technologie w zakresie przedłużania,
dystrybucji, przełączania i konwersji sygnałów audio / wideo / IT.
Rozwiązania firmy Gefen znajdują zastosowanie w zakresie dystrybucji
sygnałów takich jak: HDMI, DVI, Dual Link DVI, HD-SDI, SDI, Component,
S-Video, VGA, USB, FireWire, RS-232 i inne.
Gefen jest również producentem wysokiej jakości kabli miedzianych oraz
światłowodowych dla sygnałów wspomnianych powyżej.
W ofercie znajdziemy również szeroki zakres produktów Digital Signage -
od prostych playerów do zaawansowanych urządzeń z możliwością
zarządzania treścią i interakcją z użytkownikiem / widzem.
Sponsor
Firma Internet Media Services S.A. (IMS) powstała w 2000 roku,
zapoczątkowując w Polsce świadczenie usług z zakresu marketingu
sensorycznego. Działając w segmencie mediów i nowoczesnych technologii,
wykorzystujemy techniki pozwalające dotrzeć do współczesnego klienta
bezpośrednio w miejscach sprzedaży towarów i usług.
Nowoczesne rozwiązania marketingowe w dziedzinie nowych mediów w miejscu
sprzedaży obejmują trzy grupy usług:
• Audiomarketing
- IMS proponuje rozwiązania, dedykowane dla miejsc, w których dobra
atmosfera jest kluczowa dla wspomagania sprzedaży. Dobrze dobrany
program muzyczny jest niezwykle istotnym elementem kreowania wizerunku
miejsca, oraz tworzenia tożsamości marki. Kompleksowa usługa obejmuje
„szyte na miarę” programy muzyczne oraz możliwość emisji reklamy
dźwiękowej.
• Digital Signage (Videomarketing) - produkcja
i emisja przekazów reklamowych oraz treści wizerunkowo-informacyjnych na
ekranach plazmowych, umieszczonych w Galeriach Handlowych oraz w
punktach sprzedaży detalicznej.
• Aromamarketing – tworzenie
indywidualnych projektów zapachowych, wzmacniających wizerunek marki i
uwzględniających specyfikę miejsca sprzedaży. To sztuka wykorzystania
zapachu w kampanii marketingowej poprzez dotarcie do emocji klienta.
Sponsor
Infobox sp. z o. o. koncentruje się na rozwoju produktów i usług
związanych z innowacyjną technologią dotykową oraz wizualizacją
informacji. W ciągu niespełna kilku lat zdobyliśmy w Polsce na rynku
kiosków multimedialnych pozycję lidera. Naszym celem jest zapewnienie
klientom niezawodnych urządzeń, będących nowym narzędziem komunikacji i
udostępniania informacji. Obok produkcji urządzeń, tworzymy i rozwijamy
oprogramowanie nadające im funkcjonalność, jakiej oczekuje rynek i
klienci. Dzięki temu możemy zaproponować szereg ciekawych i
innowacyjnych rozwiązań, mających zastosowanie na rynku multimediów i
komunikacji elektronicznej. Rozwój technologii i rynku niesie nowe
wyzwania dla naszej firmy.
Wychodząc naprzeciw rosnącej świadomości ekologicznej i promowanej w UE
idei zrównoważonego rozwoju, wprowadziliśmy Zintegrowany System
Zarządzania Jakością oraz uzyskaliśmy certyfikaty ISO 9001:2008 oraz ISO
14001:2004.
Instalacja naszych urządzeń w miejscach publicznych jest wyzwaniem dla
wzornictwa i estetyki. Za sprawą współpracy z najlepszymi polskimi
projektantami, design naszych produktów czyni przestrzeń publiczną
przyjazną i harmonijną.
Sponsor
Magit zajmuje się profesjonalnymi usługami w zakresie komunikacji
i identyfikacji wizualnej w oparciu o systemy Digital Signage,
multimedia i infokioski. Doświadczenie zdobyte przez 21 lat istnienia na
rynku pozwoliło nam wyspecjalizować się w wielu dziedzinach branży
reklamy oraz IT.
Nasza misja:
Jesteśmy liderem nowoczesnych
mediów. Tworzymy innowacyjną firmę – atrakcyjną dla klientów i
pracowników. Nasze wartości to doświadczenie, wiarygodność i harmonia w
działaniu.
Partner
SALESmanago jest jednym z pierwszych w Europie systemów klasy Marketing
Automation, który oferuje narzędzia behawioralne do identyfikacji i
monitoringu zachowania klientów na stronach WWW oraz dotarcie do klienta
z dopasowanymi, personalizowanymi ofertami w kanałach e-Mail Marketing,
stronę WWW klienta, sieciach RTB oraz kanały sprzedaży bezpośredniej.
Kluczowymi klientami spółki i użytkownikami są największe w Polsce
sklepy internetowe i sieci handlowe i usługowe m.in. Komputronik, Yves
Rocher, Rainbow Tours, Travelplanet, Jean Louis David oraz banki wśród
których największym jest Getin Bank. Z systemu SALESmanago korzystają
również firmy w Niemczech, Hiszpanii i na Ukrainie.
Patron Medialny
DigitalSignageNews.pl to największy polski portal poświęcony
wyłącznie tematyce Digital Signage. Na stronie regularnie pojawiają się
najnowsze informacje dotyczące wykorzystania technologii cyfrowych w
komunikacji wizualnej, raporty, relacje z najważniejszych imprez
branżowych wraz z obszernymi fotogaleriami, a także filmy z najbardziej
interesującymi przykładami zastosowania Digital Signage w praktyce.
Patron Medialny
Visual Communication, to miesięcznik w którym można znaleźć
informacje i artykuły z zakresu digital signage & LED, druku
wielkoformatowego, sign, reklamy świetlnej, aplikacji foliowych oraz
szeroko rozumianych mediów i kanałów komunikacji wizualnej.
Co miesiąc publikujemy:
• Najświeższe wiadomości z rynku komunikacji wizualnej
•
Przekrojowe analizy i diagnozy w obrębie konkretnego tematu
•
Zestawienia, podsumowania
• Najnowsze technologie reklamy wizualnej
•
Komentarze ekspertów, dostawców i użytkowników
•
Opisy wizualnych kampanii reklamowych w Polsce i na świecie
Ponadto u nas:
dynamizm, przystępność, wnikliwość, otwartość i różnorodność!